sunnuntai 15. joulukuuta 2013

viikonloppuna innostuin näistä

nyt viikonloppuna on soinut agnes obel ja kynttilöitä on kulunut paljon
olen ollut innostunut kirjeiden kirjoittelusta ja mm näistä asioista:


eksyin vähän aikaa sitten ensimmäistä kertaa tampereen kaupunginkirjastoon
tarkoituksena oli etsiä perspektiivi piirtämisen oppikirjoja mutta mukaan eksyi muutakin
jos olisi töiden jälkeen ollut jaksamista luulen että kirjaston väen olisi pitänyt raahata minut ulos tämän sulkeutuessa
voi että miten erilaiset meiningit kuin jyväskylässä!
hyllyittäin mielenkiintoisia kirjoja
ihan oma hyllynsä ekologisen elämäntavan kirjoillekin


dyykkasin töissä roskiin meneviä nahkajämiä
nahka materiaalina ei ole minulle hirveän mieluinen asia
mutta olen sitä mieltä että ei se roskikseen kuulu vaan se täytyy käyttää ihan loppuun saakka
sama kuin kirpputorilta on ok ostaa nahkaisia tuotteita
nahka on kaunis materiaali ja mm siitä tehdyt korut ovat miellyttäneet silmää
aloin miettimään että minkänlaisia koruja siitä syntyisi omin käsin
(kuka ihme on syönyt paksujen materiaalien rei´ittimeni?)

voihan säärystin!
olen koittanut metsästää itselleni kivoja värikkäitä säärystimiä
kirpputoreilla ei ole onnistanut ja kauppojen anti on mustaa ja harmaata
minä tarvitsen värejä!
eteeni sattui lankarulla alennus
yllätin itseni ja nappasin mieluisat rullat matkaani
en ole kymmeneen vuoteen koittanut tehdä mitään säärystimien tai sukkien tapaista
täytyy sanoa että muutama kirosana on pudonneita silmukoita metsästäessä päässyt
ei se oo kuulkaas ihan niin helppoa
saa nähdä paleleeko jalkani ja säärystimet valmistuu vasta vuoden päästä

minä olen jotenkin aivan äärettömän rakastunut tuohon sinisen sävyyn
koristaa kynsiäni päivittäin ja haaveilen ikean råskog -tarjoiluvaunusta johon voisin järjestellä keskeneräiset näpertelyt

mutta nyt on tartuttava mittasuhdeviivaimeen ja tehtävä koulujuttuja
ahkeraa tai leppoisaa sunnuntaita
ihan miten vaan tahdot sitä viettää! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...