lauantai 16. marraskuuta 2013

kiirettä ja kiitollisuutta




siitä ei ollut kauan kun olin muuttanut tampereelle
lähdin keskellä viikkoa kahdeksan jälkeen aamulla asioimaan apteekkiin keskustaan
sieltä pois kävellessä tuijottelin kaikkia niitä kiireisiä ihmisiä
jotka kävelivät nopeasti jonnekin
kiire töihin tai kouluun
huomasin jollain tavalla kadehtivani heitä
silloin minulla ei vielä ollut minkäänlaista suunnitelmaa tulevalle
odottelin sitä vielä

eipä tiennyt tyttö että mitä kaikkea sillä onkaan vielä edessä!

viimeiset viikot ovat olleet hulluja
parhaimmillaan 15 tunnin päiviä
jättäen vapaa-ajan viikon aikana vain muutamaan hassuun tuntiin

tänään suomen kädentyöt -messuilla koru- ja kiviosastolla käteeni osui kiitollisuus -kivi
tarkoitus on pitää kiveä taskussa ja aina kun sitä sattumalta koskettaa
ajattelee asioita joista on kiitollinen
ajattelin vain että minä olen kiitollinen kaikesta mihin elämä on nyt minua vienyt
vaikka on ajoittain ollut väsynyt ja uupunut olo
on kaikki tämä ollut mahtavaa
äärettömän hienoja kokemuksia
koulussa ja työharjoittelussa jonka aloitin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...